.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیرکل بنادر و دریانوردی مازندران خبر داد؛
ارتقاء سطح گردشگری دریایی در نوروز ۱۴۰۲ / رتبه نخست عملکرد اداره کل در بخش تعداد شناورهای تفریحی
ارتقاء سطح گردشگری دریایی در نوروز ۱۴۰۲ / رتبه نخست عملکرد اداره کل در بخش تعداد شناورهای تفریحی

شمال نیوز: مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از ارتقاء سطح گردشگری دریایی در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: از نظر عملکردی در حوزه خدمات رسانی و توانمندی گردشگری دریایی نیز جایگاه اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ارتقاء یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، سعید کیاکجوری با اشاره به آمار مراکز و امکانات تفریحات دریایی محدوده تحت پوشش اداره کل(رامسر تا فرح آباد ساری )درباره تعداد ایستگاه‌های خدمات‌رسان به گردشگران دریایی اظهار داشت: تعداد۹۰ ایستگاه‌ گردشگری دریایی با ۸ فروند شناور مسافری در ایام نوروز امسال به خدمات‌رسانی پرداختند.

وی به شناورهای فعال در همین ایام اشاره کرد و افزود: در نوروز امسال تعداد ۱۵۰۰ فروند قایق‌ تفریحی ثبت شده و ۱۵۰۰ فروند جت اسکی‌ کار خدمات‌رسانی به گردشگران دریایی را بر عهده داشتند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران درباره جایگاه این اداره کل در حوزه گردشگری دریایی، تصریح کرد: این اداره‌کل از نظر تعداد شناور در کل کشور در سال۱۴۰۰ رتبه دوم، در سال ۱۴۰۱رتبه سوم و امسال یعنی سال ۱۴۰۲ رتبه نخست را کسب کرد.

وی گفت: همچنین در بخش تعداد گردشگر به تفکیک پایانه، در سال۱۴۰۰ رتبه چهارم، سال ۱۴۰۱رتبه سوم و امسال نیز رتبه دوم را به دست آورد.

کیاکجوری به عملکرد کارگروه ساماندهی سفرهای نوروزی ۱۴۰۲پرداخت و عنوان داشت: نشست هم‌اندیشی با دستگاه‌های اجرایی، مدیران ایستگاه‌های تفریحات دریایی و همیاران، برگزاری مانور ترکیبی جستجو و نجات و مقابله با آلودگی دریایی جهت ارتقاء سطح آمادگی تیم‌های جستجو و نجات و مقابله با آلودگی دریایی، برنامه‌ریزی انجام بازرسی‌ های روزانه ایمنی از ایستگاه‌های تفریحات دریایی استان برای کل مدت طرح نوروزی به منظور کنترل سطح رعایت الزامات ایمنی را از جمله فعالیت‌های کارگروه سفرهای نوروزی بنادر و دریانوردی مازندران برشمرد.

وی با بیان اینکه ساماندهی همیاران ناجی این اداره‌کل و تجهیز آنان به وسایل امداد و نجات یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما برای سفرهای دریایی مسافران و گردشگران نوروزی بود، گفت: پیش بینی بنرهایی با موضوع ایمنی و حفظ محیط‌زیست دریایی جهت نصب در ایستگاه‌های تفریحات دریایی پر ترافیک، تهیه و توزیع بروشور حاوی نکات، الزامات و هشدارها با محوریت ایمنی و حفظ محیط‌زیست دریایی، پایش مستمر شماره تماس ۱۵۵۰ به عنوان شماره تماس امداد و نجات دریایی در مواقع اضطرار دریایی نیز بسیار مورد تأکید قرار گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، تهیه و انتشار انیمیشن با موضوع رعایت نکات ایمنی، برگزاری نشست توجیهی بازرسان ایستگاه های گردشگری دریایی، ارسال پیام‌های هواشناسی به مدیران ایستگاه‌های گردشگری دریایی به صورت روزانه، حصول اطمینان از عدم فعالیت ایستگاه‌ها در شرایط نامساعد جوی، همراهی نماینده ویژه سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از ایستگاه‌های پرترافیک تفریحات دریایی و موزه بندر، توزیع و نصب بنر هشدارهای ایمنی در ایستگاه‌های پرترافیک، ارتباط مستمر و روزانه با همیاران ناجی و عدم بروز سانحه در طول مدت اجرای طرح و همچنین بازدید عمومی از موزه دریایی و اسکله های بندر نوشهر را از دیگر اقدامات و فعالیت‌های مجموعه اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در طول ایام نوروز امسال عنوان کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.